ᴋᴘᴏᴘ ᴇᴅɪᴛ ᴄɪᴛʏ


پست شده در چهارشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
views : ۱۲۹
Publish at : ۰۶:۴۶
Follow Me

TXT 1

𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
TXT 1

 

اینم ادیتای یهویی خخخ

 

اینروزا علاقه خاصی به صافت کردن عکسا دارم هرعکسی گیر بیاد صافتش میکنم😂😂

 

من که خیلی خوشم اومد..

 

Your comments💛️۱
پست شده در چهارشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
views : ۱۲۹
Publish at : ۰۶:۴۶
Follow Me

TXT 1

𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
TXT 1

𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚

 

اینم ادیتای یهویی خخخ

 

اینروزا علاقه خاصی به صافت کردن عکسا دارم هرعکسی گیر بیاد صافتش میکنم😂😂

 

من که خیلی خوشم اومد..

 

Your comments💛️۱
TXT 1

TXT 1

𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
TXT 1

 

اینم ادیتای یهویی خخخ

 

اینروزا علاقه خاصی به صافت کردن عکسا دارم هرعکسی گیر بیاد صافتش میکنم😂😂

 

من که خیلی خوشم اومد..

 

Notes ۱
۱ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • •°•°baran💫 +×+💫Moa•°•°•
    •°•°baran💫 +×+💫Moa•°•°• میگه :

    خیلی نازنننن گتقهصاکاسیسکمص/تینمرل

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    حیحی تنکس لاووم...

    خواستی به توهم میگم خیلی راحته...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">