ᴋᴘᴏᴘ ᴇᴅɪᴛ ᴄɪᴛʏ


پست شده در پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱
views : ۱۰۹
Publish at : ۰۹:۰۲
Follow Me

JENNIE 3

𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
JENNIE 3

چشام از شدت زیباییه ادیت کور شد واااو.. 

ایدی ادیتور👇

Babe ves Tinyruc@

 

ملتم ادیت میزنه منم🥲😑🤧

 

 

Your comments💛️۱۰
پست شده در پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱
views : ۱۰۹
Publish at : ۰۹:۰۲
Follow Me

JENNIE 3

𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
JENNIE 3

𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚

چشام از شدت زیباییه ادیت کور شد واااو.. 

ایدی ادیتور👇

Babe ves Tinyruc@

 

ملتم ادیت میزنه منم🥲😑🤧

 

 

Your comments💛️۱۰
JENNIE 3

JENNIE 3

𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
JENNIE 3

چشام از شدت زیباییه ادیت کور شد واااو.. 

ایدی ادیتور👇

Babe ves Tinyruc@

 

ملتم ادیت میزنه منم🥲😑🤧

 

 

Notes ۱۰
۱۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Dina🌼 sh
    Dina🌼 sh میگه :

    خب خوبه فک میکردم تنهاییم😂😂💔
    جاست امیدوارم درست شه اونم قبل از اینکه موهام سفید شن...
    نه کنچانا نتونستم کنار بیام باهاش ولی ... مقسی مادام❤️‍🔥🫂

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    نوچ نیستی😆
    بد دردیه😂👍
    🫂🫂🫂🫂
  • Dina🌼 sh
    Dina🌼 sh میگه :

    شاید صدامونو ببریم بالا یا اگه کسی خواب باشه قیافه میگیریم البته این مورد دوم بیشتر از طرف ابجیمه
    😂 😂  13 ساله درس نشده چقدر دیگه صبر ایوب به جا بیارم؟
    چهار پنج سالم بود تصادف کرد عمرشو داد به شما...

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    وااای دومی رو ماهم داریم😂👍👍👍
    😆😆😆😆اره ولی خب... 

    اوخییییی ببخش عزیزم پرسیدم.. خدا رحمت کنه🥺🤧😥🫂غم اخرتون باشه
  • Dina🌼 sh
    Dina🌼 sh میگه :

    😂خر تو خونه ما از همون فوشای بد اموزی دار محسوب میشه😂😂💔
    مام 3 تا بودیم من وسطی بودم بعد ابجی بزرگه اصلا این اخلاقا رو نداشت کاملا سازگار و مهربون من نمیدونم این بچه به کی رفته البته مهربونه هاا ولی خو در برخی موارد به اینکه از یه خونیم شک میکنم😂😂💔

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    تف 😅😅.. ولی حال میده.. یه سوال دعواتون بشه واقن فش نمیدین پس چی میگین بهم دیگه؟ 😆😆

    🤣🤣🤣🤣🤣 باووو درس میشه..
    امم دوتا ابجی داری پس.. اونیکی چم سالشه؟ 
  • Dina🌼 sh
    Dina🌼 sh میگه :

    بیا بیا🤦🏻‍♀️
    😂😂 اخه اجازه فش هم نداریم بد اموزی داره یونو؟
    بدتر میشه که بهتر نمیشه ارمان های بزرگتر بودنم قشنگ بر باد رفته😂💔

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    😂😆👍👍

    🤣🤣🤣🤣 از اون فشای بد اموزی نه که. جاست در حد خر😂😂
    وااای نمیری.. من کوچیکم هر بلایی سر خواهر دو دیقه بزرگم میارم😂

  • Dina🌼 sh
    Dina🌼 sh میگه :

    😂😂حیف مامانم ممنونع کرده این کارا رو و گرنه درو قفل میکردم
    حسودیم شد اصن 🙄اخه قهرم کنم نازام خریدار نداره که😕بابام بفهمه میگه خواهرین این کارا چیه مامانم بفهمه همونطور خودشم که اصن عین خیالش نیس میذاره میره تلویزیون میبینه تازه اخرشم خودم باید برم ناز خانم خانوما رو بکشم😐

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    تف من بیام قفل کنم🤭🤭
    نه باوو ناز منو کی حوصله داره بکشه؟؟ 😑 یکی دوتا فش میدم بعد عادی میشیم😂😂😂 ما دعوامون شه مامانم بابام کاریمون ندارن میگن خودشون حلش میکنن😆.. 
    باوو نروو.. خودش درس میشه😆😁
  • Dina🌼 sh
    Dina🌼 sh میگه :

    چشم🤗اصن نباید بذارم حین ادیت وارد اتاق شه 🤦🏻‍♀️😂
    شاید همسن بودنتون یکی از دلایلش باشه

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    ورود ممنوععععع.. اصلا بادیگارد بزار😂😂

    عاا شاید🤔 بزنن تو ذوقم زود قهر میکنم😆
  • Dina🌼 sh
    Dina🌼 sh میگه :

    با یه ذوقی صداش میکنم نشونش میدم بعد پوکر بر میگرده اونجوری میگه ادمو با خاک یکسان میکنه😬💔

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    تو منو صدا کن اونو بیخی🤧🥺🥲

    خواهرای منم پوکر فیس نگا میکنن البته یکیش ولی نمیزنن تو ذوقم.. 🤧😭🫂
  • Dina🌼 sh
    Dina🌼 sh میگه :

    13 سالشه نمیدونم والا من چه کردم که اینگونه ذوقمو کور میکنه
    اصن ابجی بهتر از من کجا میخواس گیر بیاره والا😌🙄

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    اوووو چراا میگه خوو ناراحت شدم😥🥺

    🤭🤭🤧😅
  • Dina🌼 sh
    Dina🌼 sh میگه :

    خیلی 🥲
    میدونه فوتوشاپو برا ادیت باز میکنم به محض اینکه کلیک میکنم روش میگه ادیتت مصنوعیه😐یعنی حتی اگه عکس اصلیم جلوم باشه همینو میگه😐

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    🤌🤌

    ای بابا چرا میزنه تو ذوقت؟؟ چن سالشه؟ 
  • Dina🌼 sh
    Dina🌼 sh میگه :

    ای بایس گشنگم که تو را اینگونه ادیت زد و سپس زیباییت را به رخ کشانید؟ 🤧
    منی که فتوشاپو باز نکرده ابجیم از پشت سر رد میشه میگه مصنوعیه بعدم صحنه رو ترک میکنه😐

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    خیلی زیباست نه🥺🥲

    چی مصنوعیه؟؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">