ᴋᴘᴏᴘ ᴇᴅɪᴛ ᴄɪᴛʏ


پست شده در يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
views : ۱۳۰
Publish at : ۰۳:۳۸
Follow Me

HYUNJIN 4

Xro lix
HYUNJIN 4

ادیت هیونجین استری کیدز 

ادیت هیونجین استری کیدز 

ملت ادیت میزنن منم ادیت میزنم 😐😑 یعنی من ریدم 

اوکی ایدی نویسنده 👇👇 

گمش کردمممم بزارید فردا پیدا میکنم  هیق

ادمین اصلاح میکنه😅 آیدی

ig: xtaetic_moon

pin: aesthetic_ena

 

Your comments💛️۴
پست شده در يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
views : ۱۳۰
Publish at : ۰۳:۳۸
Follow Me

HYUNJIN 4

Xro lix
HYUNJIN 4

ادیت هیونجین استری کیدز 

Xro lix

ادیت هیونجین استری کیدز 

ملت ادیت میزنن منم ادیت میزنم 😐😑 یعنی من ریدم 

اوکی ایدی نویسنده 👇👇 

گمش کردمممم بزارید فردا پیدا میکنم  هیق

ادمین اصلاح میکنه😅 آیدی

ig: xtaetic_moon

pin: aesthetic_ena

 

Your comments💛️۴
HYUNJIN 4

HYUNJIN 4

Xro lix
HYUNJIN 4

ادیت هیونجین استری کیدز 

ادیت هیونجین استری کیدز 

ملت ادیت میزنن منم ادیت میزنم 😐😑 یعنی من ریدم 

اوکی ایدی نویسنده 👇👇 

گمش کردمممم بزارید فردا پیدا میکنم  هیق

ادمین اصلاح میکنه😅 آیدی

ig: xtaetic_moon

pin: aesthetic_ena

 

Notes ۴
۴ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ میگه :

    چقدر خوشگلههههه 💛-💛

    کاش منم میتونستم اینجوری ادیت بزنم🥲

    من هر موقع میخام اسمارج ارت ادیت بزنم ریده میشه 🥺

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    اوهوم..
    اینجوری نگو با تمرین بهتر میشی مطمئن باش😊قابلیتشو داری
  • 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』
    『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』 میگه :

    عهه اره پایین نوشته😂🤭

  • Xro lix
    Xro lix میگه :
    اره دیگ 
  • 𝑠𝑢𝑛𝑚𝑖 ☽⋆ ࣪.  ‌
    𝑠𝑢𝑛𝑚𝑖 ☽⋆ ࣪. ‌ میگه :

    راستی آیدیش پایین عکس هستD":

  • Xro lix
    Xro lix میگه :
    😐😐
  • 𝑠𝑢𝑛𝑚𝑖 ☽⋆ ࣪.  ‌
    𝑠𝑢𝑛𝑚𝑖 ☽⋆ ࣪. ‌ میگه :

    اینارو معمولا با اسماج آرت درست میکنن*-*

    ولی خیلی قشنگه کاراشون میشه توشون غرق شد>~<

     

    -شکست نفسی نکنن-

  • Xro lix
    Xro lix میگه :
    اوهوم جالبه🤔🤔 
    اره 😭😭 

    -چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">