ᴋᴘᴏᴘ ᴇᴅɪᴛ ᴄɪᴛʏ


۷ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • little star
    little star میگه :

    عگسای هدر فقط*^*

    چجوری درستش کردی... من هر چه قد نگا کردم هیچی نفهمیدم...

    جیلیکس دوقلوهای افسانه ای اندXD خیلییی کیوتن

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    اممم اونارو خودم ادیت کردم...اگه گذاشتنشو میخای برو این سایت http://erfanwd.blog.ir اینجا میتونی هر قالبی رو بخوای درست کنی...خودش اونجا اموزش داده...و ویرایش رنگ اینا تو css هستش..اگه چیزی باز نفهمیدی تا اونجاایی که میدونم کمکت میکنم😅
  • mochi ^-^
    mochi ^-^ میگه :

    وای قالبت خیلیییییییی قشنگ شده*-*

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    💜💜
  • 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪
    𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪 میگه :

    واییییی قالب چه خوشگل شده😍😍😍😍

    من عاشق بنفشم خیلی ناناز شده😍😍😍😍

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    هییی مرسیییی...منم بخاطر همین عاشق بنفشم این رنگ کردمممم
  • cupcake ...
    cupcake ... میگه :

    علللللللللللللللللللللللللللللللل/*0*\!!!!!!!!!!ایناا فوقولادنن

     

    قالب جدید مفارکککککک>0<!!هوو هوو##

     

    اسم گروه چیه*)*!!؟

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    هییی کوماووو...هرکدومشون از یه گروهه
  • arol_ moon
    arol_ moon میگه :

    خیلی خوبههههههه 😭😂

    عکسای هدرت هم خیلی کیوتننننننننننننن

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    کوماووووووووو^^💖
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐ میگه :

    وووووییییییییی هدرتتت قشنگ ترین هدریه که تا حالا دیدممممم ایحححح خیلی دوسش دالم ^.^

    عررررررررررررر خیلی باحاللههههه *-*

     

    من ندیدیم ولی عاشق آهنگ شیک ایت عاپم انقده قر دادم باهاش کهههه *-*

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    ووااا مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی...دیشب ادیتاشون کردم...آهنگ کاملشو دارم..
  • ❤ R  ❤
    ❤ R ❤ میگه :

    خیلی خوبه که ادم میتونه خودش برای خودش قالب بسازه و مستقل باشه :)

    خوشبحالت^^

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    اره چن روز درنظر داشتم..و نهایتا این شد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">