ᴋᴘᴏᴘ ᴇᴅɪᴛ ᴄɪᴛʏ


۲ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) میگه :

    عررررررر جیسونگ کوچولو موچولوم

    قنلحصقخلنثفخکلنثفحلخنقحخ منو از همین الان مرده بدون

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    😂😂😂 اره..الانم دوتا عضو اومد بازم مکنه شد😂
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) میگه :

    اقا من رفتم تو دسته ی ان سی تی اینارو دیدم

    ببینم بایست تو ان سی تی کیه؟

     

    من هق 

    تنو یوتا بایسامن:)

  • 𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚
    𝒩𝒶𝒷𝒾 🦋💚 میگه :
    من بایسم جیسونگه...از یوتا هم دارم میزارم..🙂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">